Jak v ideálním případě probíhá spolupráce?
1. Sejdeme se přímo na místě
Projdeme si objekt, zjistíme jaké jsou podklady a domluvíme se, co je potřeba zakreslit/zpracovat.
Poté Vám zašleme cenovou nabídku.
2. Zpracujeme první verzi plánů
Po odsouhlasení ceny a vytvoření objednávky se dáme do kreslení. Tuto fázi většinou končíme s čistými půdorysy a popsanými místnostmi.
3. Zpět na místo činu
S první verzí plánů se vracíme na místo a zakreslujeme vše potřebné podle druhu plánů (hydranty, hlásiče, hasičáky, uzávěry, atd.)
4. Všechno pěkně do počítače
Při zpracování únikových plánů i DZP musí být vše správně označeno a otočeno, proto naše poznámky dáváme do úhledné formy.
5. Víc hlav víc ví
Pokud je potřeba, vracíme se ještě znovu na místo a vše důkladně zkontrolujeme a upravíme.
Poté Vám plány pošleme na kontrolu s tím, že u únikových po Vás budeme chtít určit jejich budoucí rozmístění, abychom je správně otočili. DZP posíláme na připomínky k HZS.
6. Tisk
Po úplném doladění můžou plány na papír. DZP vytiskneme, podepíšeme a odešleme oficiálně na schválení od HZS. Únikové plány Vám odevzdáme v elektronické nebo tištěné podobě případně je i rozmístíme, podle předchozí dohody.
7. Aktualizace a opravy
Časem se věci mění a je třeba plány aktualizovat. Jakmile bude potřeba, dáte nám vědět a my plány předěláme tak, aby vše bylo jak má. Navíc využíváme vlastní systém pro hlášení nepřesností.